Hoe klein geluk soms kan zijn

Daar kwam ik gisteren achter, toen ik een sneak peek kon downloaden van de nieuwe Owl City EP, en later ontdekte dat de hele EP al op Spotify stond. ‘Gewoon’ een paar akoestische versies van zijn eerdere album, en twee nieuwe singles. Ik wist dat het er aan zat te komen, maar voor mij was het toch alles behalve gewoon. Steeds weer, en dus zo ook deze keer, verbaas ik me over zijn stem, en de manier waarop hij zijn muziek zo bijzonder in kan pakken. Kortom, mijn avond kon niet meer stuk. Door een paar simpele liedjes. Wat leuk.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

