Barcelona Shopping

Want ik ben tijdens mijn vakantie in Barcelona best wat leuke dingen tegengekomen, die ik niet kon laten liggen en toch wel leuk vond om even te vermelden in een blogje. Als bewijs dat er in Barcelona voor íederéén wel iets te vinden valt, aangezien ik meestal behoorlijk kieskeurig ben, haha.

De eerste avond van onze vakantie, liepen we door Maremagnum, een heel groot winkelcentrum, waar ik een winkel tegenkwam die vooral skaterspullen en zo verkocht, en bij dat soort winkels móét ik toch altijd even kijken. Zo ook deze keer, en daar heb ik absoluut geen spijt van, want ik zag een vest en was op slag verliefd. Enorm oversized en eigenlijk zelfs van de mannencollectie, maar het printje is gaaf en je kunt je er zo lekker in verstoppen.

Ergens in een diep verstopt steegje, kwamen we een winkeltje tegen wat ‘Little Tibet’ heet, daar hadden ze allemaal leuke en schattige, oosterse accessoires, en ik heb daar uiteindelijk ook die ring met het zwarte steentje gekocht. Ook de armbandjes, waarvan de bedoeling is dat ze glow in the dark zijn maar wat alleen niet echt werkt, heb ik in Barcelona gekocht, maar gewoon bij H&M.
Ook wilde ik graag eens een keer naar het Hard Rock Café. Wauw, dan ben je echt niet zomaar uit eten. Hamburgers met een pond (!!!) vlees er op en friet met super lekkere kruiden. Aardig aan de prijs en altijd druk, maar heerlijk en je zit er echt in die muzieksfeer. Je hebt er zelfs merchandise van! Omdat ik al een ketting heb met zo’n naamlabel,  vind ik deze er gaaf bij passen en om mij voor een mutsje te laten smelten is niet veel nodig. En je kunt ‘m ook nog eens aan allebei de kanten dragen, handig!
Als laatst deze tas, die ik vond bij Lefties, een outlet waar vooral restanten van wat duurdere winkels terecht komen. Maar dan worden ze wel goedkoop verkocht! Zo’n tasje als deze draagt makkelijk, er past veel in hij is nog leuk ook. Dus voor €3,00 dacht ik: Kip (of eigenlijk tas), ik heb je!
Kortom, na een weekje Barcelona was m’n portemonnee een stuk dunner, maar mij was het waard. Binnenkort post ik waarschijnlijk ook nog een verzameling streetart / design wat ik in Barcelona gespot heb en erg tof vind.
Goed, dat was het dan wel voor vandaag, denk ik zo. Thanks voor het lezen, en tot snel!
Geef een reactie

