Pre-birthday Present

Vanochtend moest ik (voor mijn doen) redelijk vroeg m’n nest uit, want ik had met mijn nicht en tante afgesproken in Den Bosch. Mijn nicht, Anouk, is eind juni jarig en ik 27 augustus, dus we krijgen al een paar jaar op rij van onze tante als verjaardagscadeau een middagje shoppen en lunchen. Heel tof! `
Eerst liep ik een beetje doelloos door de H&M te dwalen, maar toen bedacht ik me ineens wat ik vorig jaar uitzocht. Een heel leuk bloesje, bruin met ruitjes, en dat is een van m’n fijnste kledingstukken die ik heel vaak draag! Op zoek naar een bloesje dus. En ja hoor, ik had er al vlug genoeg één gevonden, waarvan ik zeker weet dat het net zo’n succes zal zijn als de vorige.
Anouk had een gave trui uitgezocht, maar omdat mijn bloesje wat goedkoper was, mocht ik er nog iets anders bij zoeken. Welkom ring nummer 3! Wat word ik toch lekker verwend door allemaal lieve mensen om me heen. J
 
Inmiddels was het hoognodig tijd om een beetje verkoeling te zoeken, wat we deden op een terrasje met een broodje en iets koels. Ik had ijscappuccino, zooooooo lekker.
Echt een geslaagd vervroegd verjaardagscadeautje! Verder is dit sowieso het begin van een family weekend voor mij, want van morgen tot en met maandag komen mijn nichtjes logeren, ook gezellig.
En jij, ook al plannen? Heel fijn weekend! 
Geef een reactie

