Logeerpartijtje: The pictures.

Zoals ik eerder al zei, kwamen dit weekend m’n nichtjes logeren. Ze waren er zaterdagochtend aardig vroeg, want hun ouders gingen samen een dagje uit. Er stond een lekker windje, dus maar even uitwaaien en wat vliegeren. Vooral Cato, de jongste, vond het geweldig.
Vervolgens ook maar even doorgelopen naar onze opa en oma, die helemaal blij waren om ons te zien, en waar ik Cato ook in mijn, voor haar natuurlijk zeker veel te grote, vest heb gepropt. Zo schattig.
Toen we weer thuis waren werden m’n moeder en ik ook ineens nog verrast met superleuke, originele cadeaus. Ik kreeg een bloemetjes toiletrol, een megarietje in de vorm van een bril, en vooral dat notitieboekje vind ik echt tof.
We aten vegetarische quiche met spinazie en tomaat, en haalden als toetje nog een ijsje. Heerlijk.
Gisteren, zondag, gingen we naar Toverland, in Sevenum. Een vriendin van mij werkt daar en had gezorgd dat we voor mijn nichtjes geen entree zouden hoeven te betalen, dus dat scheelde echt. (Dank je wel Eva!) Toverland klinkt misschien kinderachtig, maar dat valt mee. Het is écht een leuk park.
Op de terugweg aten we bij een prachtige McDonald’s waar zelfs een Marilyn Monroe pop staat. Prachtig, waaaaauw! En natuurlijk een enorme berg friet en een quarter pounder. Net zo lekker als het slecht is. J
Vanochtend, maandagochtend hebben we ontbeten bij bakker Bart, Timo nog even uitgelaten (in de zon, jeeeeeej, bloesjes en zonnebrillenweer!), en hebben daarna, tot de meisjes opgehaald werden, onder het genot van een kan (non-alcoholische) sangria, zo’n maf wie-ben-ik-spel zitten spelen. Lachen. Bedankt voor de leuke dagen, lieverdjes.
En als ‘officiële afsluiter’ van onze vakantie gingen m’n moeder en ik vanavond nog Mexicaans eten bij San Juan. Ik weet serieus geen heerlijker restaurant.
Kortom, je kunt wel zeggen dat ik een gezellig weekend heb gehad. En jij? Verhalen zijn welkom. Fijne week! 
Geef een reactie

