Barcelona: City of street art

Bij het boeken van onze vakantie was ik een beetje bang dat er in Barcelona niet echt het soort design/kunst te vinden zou zijn waar ik zo gek op ben. Natuurlijk vind ik die hele klassieke bouwstijlen en werken van Gaudí prachtig, maar het is niet het gene waar ik een enorm zwak voor heb. Gelukkig ontdekte ik, toen we door een aantal steegjes aan het dwalen waren, dat er daar echt een heleboel deuren en rolluiken zijn gedecoreerd met street art. Waar ik dan weer wél heel blij van word. Dus ik heb heel wat in het rond geklikt op alles wat ik gaaf vond en een kleine impressie ervan in elkaar gezet.
En jullie? Hoe denken jullie over street art? 
Geef een reactie

