In ‘sterrenland’ gebeuren rare dingen

Dat was in ieder geval het eerste wat ik dacht toen ik vanochtend mijn tijdlijn op Twitter door keek en dit stuk tegen kwam. 

Waarschijnlijk zwanger, dus. Eerlijk gezegd schrik ik hier wel van. Ik ben totaal geen celebritydeskundige of iets wat daar ook maar bij in de buurt komt, maar ik als mens kan hier gewoon niet met mijn hersenen bij. Een half jaar na je behoorlijk heftige scheiding, een andere vrouw bezwangeren (die ook nog ‘ns de beste vriendin van je ex is), waar ben je dan mee bezig? Hoe diep (of eigenlijk ondiep) heeft die scheiding wel niet bij hem gezeten, en kun je dit wel liefde noemen? Naar mijn mening neemt Rafael wel erg vlug, hele grote stappen. Ik snap het niet. 
Zo, dat even iets wat me op viel vandaag, en waar ik even mijn mening over kwijt wil. Hoe denk jij over de ‘van der Vaart’-soap? 
Geef een reactie

