Food of the day & Optimel

Een paar dagen geleden was ik in een Poolse winkel. Gewoon, hier in Nederland. Van de helft van de producten die je daar koopt kun je dus totáál niet lezen wat het precies is, omdat het er in het Pools op staat. En dat geeft weer zo’n heerlijk gevoel alsof je in het buitenland in een supermarkt staat. J . Tenminste, dat vind ik. Ik nam iets mee wat er voor mij in ieder geval een beetje vertrouwd uitzag, een croissant. Maar dan met chocola en vanille. Wat een toppers die Polen. Echt een geweldig ontbijtje was het.
Koken. Ik vind het best leuk, ben er gek op om recepten uit te zoeken, maar handig ben ik er niet echt in. Maar gisteren dacht ik dat het misschien een goed idee zou zijn om zomaar wat bij elkaar in de pan te gooien. Uiteindelijk had ik een mengsel van gekruide tofublokjes, paprika, ui, ei, komkommer en een vleugje ketchup op mijn bord liggen. Een hele vreemde combinatie misschien, maar het was nog lekker ook. Jeej!
Tijdens het boodschappen doen (gewoon in de Albert Heijn overigens), zag ik voor het eerst Optimel met kokossmaak. Ik wist helemaal niet dat die bestond, maar aangezien ik gek ben op kokos wilde ik ‘m graag proberen. Hij is lekker, heel lekker, het enige jammere is dat hij niet zo’n geweldige nasmaak heeft. Er staat op de verpakking ‘geen suikers toegevoegd’, maar toch vind ik hem aan de zoete kant. Van mij had de smaak iets meer kokos mogen zijn. Maar aangezien Optimel vooral bekend staat om zijn yoghurt en zuivel producten/drinks, begrijp ik deze keuze. Al met al, lekker tussendoortje!
En jij? Weet je nog andere recepten of producten die de moeite waard zijn om eens te proberen?
Geef een reactie

