Toffe Dingen Dinsdag: It’s all about bodies

Het hele internet afstruinen, zonder ook maar enig doel te hebben, ik ben er goed in en kan er uren tijd mee verkwisten. Hoewel je het niet altijd verkwisten kan noemen, want ik heb best een aantal leuke dingen opgeduikeld de laatste tijd. Zo hebben deze toevallig allemaal iets met lichaam te maken en vind ik ze allemaal tof. Maar dat spreekt voor zich als je de titel van deze blog hebt gelezen.
Jason Freeny bijvoorbeeld, heeft speelgoed gemaakt wat de anatomie van een gummi beer voorstelt. Ik vind het behoorlijk gaaf.
Dan kwam ik ook nog eens dit kettinkje tegen. Twee skelet handjes die elkaar vast houden voor om je nek. Van dit soort dingen word ik eigenlijk gewoon heel erg hebberig.
Designer en illustrator Rachel Ignotofsky maakte een serie illustraties waarin ze verschillende delen van de anatomie vorm gaf en benoemde. Het ziet er zo schattig uit eigenlijk.
Sommige mensen vinden dit misschien vies, raar, en apart. Dat laatste moet ik toegeven, dat is het ook. Maar het is zo mooi! Een paar foto’s van het ‘World Bodypainting Festival’.
Nou, dat waren ze dan. Nog meer toffe dingen? Ik ben nieuwsgierig en check het graag!
Een gedachte over “Toffe Dingen Dinsdag: It’s all about bodies

Geef een reactie

