Een meisje in een jurk…

Kan er soms behoorlijk vreemd uit zien. Zoals bijvoorbeeld Lady Gaga met haar vleesjurk, waar ik het pas al over had. Maar zo zijn er nog een heleboel andere jurken waarbij je je soms afvraagt: ‘hoe dan?!’ of nog een paar keer met je ogen moet knipperen.
Neem nu bijvoorbeeld een jurk van chocolade. Voor de middelste is zelfs 20 (!!!!) kilo chocola gebruikt. Laten we hopen voor het model dat ze er uiteindelijk wel van heeft mogen mee eten.
Er zijn echt ongelooflijk veel mensen die de vreemdste dingen met condooms doen en maken. En ik moet eerlijk zeggen, ik vind het er eigenlijk best mooi uit zien! Op het eerste gezicht loop je er denk ik helemaal niet mee voor schut. Helaas wel (letterlijk) voor lul.
Deze jurken zijn ontworpen onder het mom van ‘draagbare architectuur’, door twee Amerikanen. Onmogelijk te dragen natuurlijk, maar wel creatief bedacht en gaaf als je het mij vraagt.
Vlak voor de modeshow: ‘Ik moet even m’n jurk water geven.’
Ten slotte deze rare jurk, die gemaakt is van een telefoonboek! Hoe sommige mensen op dit soort ideeën komen blijft voor mij een raadsel, maar het levert wel bijzondere en leuke resultaten op.
Wat vind jij de mooiste of apartste jurk? 
Een gedachte over “Een meisje in een jurk…

Geef een reactie

