Leuk van A tot Z

Hai!

 

In het kader van positief denken heb ik een lijstje dingen (van A tot Z) samengesteld waar ik blij van word. Maar bij sommigen kon ik niet eens kiezen, dus zijn het er iets meer. Oeps.
Appels. Of Aardbeien.
Barcelona. Wat een stad.
Chocola. Maar het probleem is dat Cheesecake, Cola en Coldplay ook allemaal met een C beginnen.
Design(boeken) natuurlijk. Dromen over vreemde dingen.
Enorm snacken wanneer je daar vreselijk veel zin in hebt. Eindhoven. De gekste.
Familie. Die moet je koesteren want dat zijn ze waard. Foto’s maken en kijken van alles en iedereen.
Gloeiend hete cake die net uit de oven komt.
Humor die helemaal nergens op slaat.
Iemand met wie je over alles kunt praten. Illustraties. Ze zijn zo heerlijk variërend.
Je hard gespaarde geld uitgeven aan iets wat je héél graag wil hebben.
Kettinkje wat ik van mijn ouders heb gekregen. Het zijn hun trouwringen.
Lachen terwijl niemand snapt waarom.
Mexicaans eten. Het lekkerste dat er is. Muziek. Ik kan me geen wereld zonder voorstellen.
 
Nougatwinkels. Steeds weer smelt ik er weg. 
 
Owl City. Voor mij de fijnste muziek ter wereld.
Pindakaas!!!!!! Met heel uitroeptekens, ja. En P!nk, wát een stem en wát een mens.
Quesadillas. Omdat ze heerlijk zijn en ik voor de Q écht niets anders wist.
Radio. Tofste uitvinding ooit gedaan. Rare dingen doen, gewoon omdat het kan.
Sidekick spelen. Al kan ik het niet goed.
Timo. Mijn kleine monster. Twitter. Want ik heb er al zo veel leuke mensen door leren kennen.
Uitspraken van mensen. Om over na te denken, om te lachen, over te praten of gewoon weer te vergeten.
Vijf-drie-acht & de 53n8club! Vesten, Vriendschap en Veiligheid beginnen helaas allemaal ook met een V. Allemaal belangrijk.
Wandelen terwijl het donker aan het worden is.
Xfactor audities die volledig de mist in gaan. Ik kan me er uren mee vermaken.
IJsjes. Het liefst met koekjes, pindakaas of chocola. En IJskoffie.
Zitzakjes die ik van Mark Labrand voor mijn 16e verjaardag kreeg. Ze blijven heel bijzonder.
Zo, een beetje een lang blogje vandaag. En jij? Waar word jij heel blij van? J
4 gedachtes over “Leuk van A tot Z

Geef een reactie

