Vakantie: Aaaaaand it’s gone

Het voelt nog maar zo kort geleden dat ik in mezelf dacht: ‘’Ik knipper drie keer met mijn ogen en de vakantie is voorbij.’’ En ja, vandaag is het zo ver. De komende drie dagen heb ik introducties. Spannend! Een nieuwe periode staat weer voor de deur. Een nieuwe periode, met een aantal nieuwe spullen. Waar ik heel blij mee ben.
Mijn nieuwe tas bijvoorbeeld. Mijn vader had een tegoedbon voor een lederwinkel, en dus mocht ik daar iets gaan uitzoeken. Ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is gewoon heel mooi en waarschijnlijk gaat hij ook nog lang mee.
De rest van mijn schoolspullen heb ik allemaal bij de Hema gekocht. Ik ben echt he-le-maal gek op die ‘craft paper’ achtige look. De agenda en notitieboekje zijn heel leuk, met wat roze accentjes, dus die wilde ik dan ook graag hebben. Voordeel: Zo duur is het Hema merk helemaal niet!
Sommige spullen van deze lijn vond ik wel een beetje te vrolijk en gekleurd, maar gelukkig hadden ze ook een collegeblok en etui met alleen wat blauw. Wat gekleurde etiketten op mijn kaften en ik vind het er allemaal lekker bescheiden, maar toch niet saai uit zien. Ik ben er, voor hoe ver ik dat kan zijn natuurlijk, klaar voor.
En, wat ga jij doen de komende tijd?
2 gedachtes over “Vakantie: Aaaaaand it’s gone

Geef een reactie

