Een maandag die leuk is…

Het komt niet vaak voor. Meestal is de maandag echt zo’n moment dat ik loop te balen dat het weekend nog zo ver weg is. Maar afgelopen maandag was anders.
Mijn moeder nam me namelijk als verrassing mee naar de stad om nieuwe kleren, onder andere voor mijn verjaardagsfeestje van volgende week te kopen. Die post ik nog even niet, maar ik ben ook geslaagd voor een paar leuke shirtjes en een hele fijne broek.
Ook hadden we een heerlijk tussendoortje bij Délifrance en later nog zo’n lekkere ijscappuccino, waar ik het laatst over had. 
 
Daarna ben ik direct door gegaan naar Stefan voor het avondje sidekicken. Een paar maanden terug heb ik dat ook al eens gedaan, maar toen was ik alleen bij hem in de studio. Nu daarentegen, was ik er samen met Chantal!
We hebben heel erg gelachen met z’n drieën, en van sidekick spelen word ik iedere keer weer blij. Radio is echt geweldig.
Wil je de hele show terugluisteren? Hier kan dat!
Wat doe jij vandaag? Fijne dag!
2 gedachtes over “Een maandag die leuk is…

Geef een reactie

