Illustratie pareltjes

Ik geniet er soms echt van om te zien wat een prachtige dingen anderen kunnen maken, en heb dan ook een paar hele mooie dingen verzameld afgelopen week. Het zijn allemaal een beetje ‘mysterieuze’, soms wat droevige plaatjes, maar ze spreken me aan en dus deel ik ze even. Omdat het kan. En omdat het leuk is om mijn, met liefde verzamelde kunstwerkjes ergens kwijt te kunnen.
Superman. En hoe.
‘Some people are just very open minded.’
Deze geweldige illustratie is van Viktor Miller-Gausa. Als je goed kijkt ontdek je er zo veel in. Meer van zijn werk check je hier.
Esra Roise. Ze werkt heel gevarieerd, maar heeft toch een duidelijke eigen stijl.
Deze duistere maar toch kleurrijke illustratie is van de Japanse Yukamanen vertolkt op een aparte manier een eetstoornis.
‘Even a head without a face can tell stories.’
Jacob Blivengood maakt hele bijzondere illustraties. Zeker de moeite waard om even meer van hem te bekijken.
Of dit. Wow.
Dit vind ik ook een hele mooie, van Vaughn Pinpin. Hij maakt soms zelfs ontwerpen voor T-shirts. Echt heel erg gaaf! ‘
En jij? Wat vindt jij de tofste uit deze verzameling? Fijn weekend!
Geef een reactie

