Retourtje Hillywood

Stiekem keek ik er al echt een tijdje naar uit: De open studio dagen! Ieder jaar valt er een weekend lang, meestal in augustus, een heleboel te zien en te beleven in en om het mediapark in Hilversum. Vorig jaar was ik er ook geweest, en aangezien ik het toen erg tof vond, was het vanzelfsprekend dat ik afgelopen zondag ook zou gaan.
Chantal had dezelfde trein als ik en ging ook naar de open studio dagen, dus dat was gezellig en ik kon bij haar achterop de fiets naar het mediapark. Onderweg zijn we ook nog even bij het oude studiopand van 538 gestopt, wat er nu toch wel een beetje zielig bij staat…
In ‘Beeld en geluid’ werd live radio gemaakt op Crush Radio. Voor radiomensen zoals wij is het sowieso al tof om bij dit soort dingen toe te kunnen kijken.
Een flyer van André Pronk!!!!!! Mijn leven is compleet. Ahum.
Even later kwamen ook Oscar, Rayen, en Demi, een vriendin van Chantal ook, en liepen we een rondje mediapark. Tijdens dat rondje raakte ik nogal afgeleid door de kunst van Dion die in het gebouw van Traffic Radio ‘live’ aan het werk was. Om verliefd op te worden, dat werk.
Toen we terug bij Beeld en Geluid kwamen, hadden we de mazzel dat er als nog twee plaatsen over waren bij de radio workshop die Oscar en Rayen zouden doen, maar waarvoor Chantal en ik ons te laat hadden ingeschreven. De workshop werd gegeven door radio coach Pierre Papa, en we mochten, compleet met zender en al, een sfeer impressie maken op, – hoe kan het ook anders – Crush Radio! Echt super.
Kortom, een geslaagde dag met een hele mooie ervaring om aan m’n lijstje met fijne momenten toe te voegen.
En jij, hoe was jouw weekend?
2 gedachtes over “Retourtje Hillywood

Geef een reactie

