Achttien.

Voor mij is het niet anders dan zeventien of zestien worden. Ja, ik ben inderdaad een jaar ouder en nu ben ik voor de wet volwassen, maar daar is het dan eigenlijk ook wel mee gezegd. Maar toch waren de afgelopen twee dagen, dinsdag en woensdag als je het mij vraagt echt al een klein feestje.
Van mijn moeder kreeg ik dinsdag het vest waar ik tijdens het shoppen voor mijn verjaardag, helemaal verliefd op was geworden, maar wat toch wel redelijk aan de prijs was. Zo lief!
Wéér eten bij San Juan, zo sfeervol en lekker. De beste manier om m’n maag vol te stouwen.
Eenmaal thuis kwam ik erachter dat er nog marshmallows in huis waren. Geroosterd en met een dot pindakaas zijn die dingen echt een geweldige verjaardags-afsluiter.
Woensdag bleek m’n vader ook nog een cadeau te hebben. Een boek over Carice van Houten, met allemaal prachtige foto’s ook. Carice is stiekem een persoon waar ik best wel een beetje tegen op kijk, dus wauw, wat vind ik dit tof.
’s Avonds ben ik nog naar Eindhoven geweest om een beetje met Eva bij te kletsen, want dat was hard nodig. Heel gezellig. En zelfs zij had nog een verjaardagscadeautje! Zo lief, ik hoef eigenlijk helemaal geen cadeaus, maar toch werd ik door iedereen verrast met lieve berichtjes en cadeautjes.
Eindhoven. Ongeveer zo iets vertrouwds als waar ik het gisteren over had. Fijn.
Hoe is jouw week tot nu toe?
Geef een reactie

