Dik worden binnen één dag?

Na vandaag kan ik het sowieso van m’n bucketlist afstrepen. Ik heb me namelijk voor m’n feestje van vandaag (misschien een tikje te) erg uitgeleefd. Speculaas-crunch cups, zo’n beetje hetzelfde recept als de pindakaas cups, daar heb ik me gisteravond mee bezig gehouden.
En bij het zien van deze voorraden kan ik niets anders denken dan: ‘Help, dit gaat nooit opkomen.’ Gelukkig is het allemaal lekker. Wordt vervolgd. Denk ik.
Wat zijn jouw weekendplannen? 
Een gedachte over “Dik worden binnen één dag?

Geef een reactie

