Groot geluk: Het bestaat ook.

En daar heb ik zaterdag enorm van mogen genieten. Eigenlijk ben ik helemaal niet van het feestjes geven, maar omdat ik 18 werd, heeft m’n ma het een beetje doorheen gedramd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik er aan toe heb gegeven.
Ik ben echt enorm verwend door alle lieve mensen die er waren. Alle cadeautjes hebben nu een fijne, emotionele waarde en herinnering.
We begonnen ons spelletje ‘bussen’ met een redelijk lege tafel, maar halverwege was hij dat al een stuk minder.
Terwijl we aan het ‘Vikingen’ waren. Ik snapte de bedoeling ervan totaal niet. Dat doe ik nog steeds niet trouwens, maar we hebben ons echt kapot gelachen. Er was nog maar amper lucht over om te ademen.
Een paar foto’s (gemaakt aan het einde) toen we met nog maar een paar van ons over waren, maar wel met, voor mij, heel belangrijke mensen!
Deze foto’s zijn gemaakt tijdens een nogal chaotisch autoritje, waarbij ik, op m’n rug op schoot lag bij Chantal, Stefan en Amrish. De kerk ging letterlijk op zijn kop aan me voorbij. Weer een lachkickmoment dus.
We hadden echt enorm veel eten over, wat resulteerde in een bankhangzondag met ‘Despicable me’ en zo’n beetje een volledige high tea, maar dan met frisdrank. Omdat het kan.
Kortom, mijn weekend was super en schrijf dit als een als een heel gelukkig meisje. En zo is het wel weer genoeg met alle clichés.
Hoe was jouw weekend?
2 gedachtes over “Groot geluk: Het bestaat ook.

Geef een reactie

