De aankoop van een baby

Oké, misschien is dat toch een beetje overdreven. Op zich heb ik een prima laptop, die heel fijn werkt. Maar na een aantal dagen school kwam ik er achter dat hij, voor in een tas met nog paar kilo aan dikke boeken erbij, nogal zwaar en groot is. Nu was ik eigenlijk voor iets anders aan het sparen, maar bleek een kleine laptop, in verband met school dus wel een beetje noodzakelijk.

En nu ik hem eenmaal heb, ben ik er toch erg blij mee. Mijn tas is nu veel lichter (nog steeds zwaar vanwege de boeken), en stiekem vindt ik deze laptop ook gewoon heel mooi en schattig.
Het is een AcerAspire V5 van nog geen 12” inch. Daarbij is hij, zoals ik hierboven al zei erg licht en dus makkelijk mee te nemen. Wat betekent dat ik, (als er genoeg ruimte is om te zitten in de trein) onderweg huiswerk kan maken, kan bloggen, of gewoon wat dan ook.
Mijn nieuwe laptopje draait op Windows 8. Dit is even een omschakeling voor me, aangezien mijn andere laptop op Windows 7 draait en dat toch een behoorlijk verschil is. Heel veel kan ik er nog niet over zeggen, maar het ziet er in ieder geval behoorlijk chique uit en nu ik er wat meer aan gewend ben, geloof ik dat ik het ook wel prettig vind werken.
Hier zie je duidelijk het verschil in grootte tussen de twee laptops.
Welk merk laptop/computer gebruik jij?
Een gedachte over “De aankoop van een baby

Geef een reactie

