Toffe dingen dinsdag: Dryness

De zomer. Hartstikke leuk en wat mij betreft duurt hij altijd te kort, maar ons kikkerlandje zou ons kikkerlandje natuurlijk niet zijn als er niet een paar flinke regendagen achteraan zouden komen. Om de regen toch een beetje te compenseren, heb ik een lekker droge post voor vandaag. En warempel, het is dinsdag. Wat toevallig.
Om maar even letterlijk te beginnen met dit truitje van het merk Superdry. Hij is heerlijk basic en toch absoluut niet saai door de knoopjes, touwtjes, en de kleurrijke accenten. Normaal gesproken zou ik zelf voor de donkerdere versie gaan, maar op de één of andere manier is dat in dit geval anders! Ik vind de turquoise echt iets schattigs hebben en hij valt lekker op. Maar stiekem zou ik ze allebei wel willen. Net als de rest van de Superdry collectie. Héle leuke kleding.
Over droog gesproken. Ik weet dat ‘ie vreselijk slecht is, maar toch moest ik behoorlijk lachen toen ik deze zag.
Deze tops. Hier vind je er nog een heleboel met soortgelijke prints. Eerlijk gezegd zou ik er een volledige garderobe van kunnen aanschaffen, zo geniaal vind ik ze.
David Olenick combineert droge humor met schattige illustraties en zorgt daar mee voor een big smile op m’n gezicht. In de rechter illustratie herken ik mezelf wel een beetje, eigenlijk.
Heb jij ook nog leuke, droge humor of andere dingen? Fijne dinsdag!
Geef een reactie

