Oh my… Nacho!

Aangezien ik een aardig drukke week achter de rug heb (dat is dus precies waarom ik amper geschreven heb), vond ik het wel tijd om mezelf eens goed in de watten te leggen. Of nouja, in de vorm van iets lekkers dan. En wel in de vorm van nacho’s vandaag. Check hier hoe en wat. 

Simpel maar heel lekker. De nacho chips verdeel je gewoon netjes over een bakplaat.
Laagje kaas erover, en even in de oven tot de kaas gesmolten is.
Ondertussen meng je wat magere kwark met peper en zout, maar let wel op de nacho’s. Guacamole en tacosaus is er ook super bij. Tenminste, als je een beetje van typisch Mexicaanse smaken houdt.
Als het goed is zien ze er ongeveer zo uit als je ze uit de oven haalt. Persoonlijk word ik hier al erg blij van. J
 
Verdeel de dips over de nacho’s en aanvallen! Voor mij was er vandaag echt geen betere manier om mijn weekend te beginnen. (En m’n periode van te veel snoepen/snacken af te sluiten, haha.)
Hoe was jouw start-weekend-meal?
4 gedachtes over “Oh my… Nacho!

Geef een reactie

