Prinsjesdag.

En bezuinigingen. Misschien een goede reden voor wat positiviteit. Soms is het moeilijk, maar met goed zoeken zijn er meestal wel wat leuke puntjes te vinden.
Er is vandaag nog ruim 12,5 uur daglicht!  En daar kunnen we blij mee zijn, want rond kerst is dit nog geen 8 uur per dag meer.
Chocomel: Het mag weer! Nou ja, ik kan het altijd wel drinken, het liefst ook met een heerlijke dot slagroom er op, nu het weer kouder wordt is het extra lekker. Of voelt het in ieder geval zo.
Kruidnoten. Veel te vroeg en heel erg overdreven dat ze al in de winkels liggen natuurlijk, maar toch kon ik het niet laten om een zakje mee te nemen. Om alvast een beetje te wennen aan de herfst/winter.
Technische ontwikkelingen gaan ver. 3D printersgaan de wereld overnemen. Nee, ik overdrijf.
Muziek. Het is er altijd, overal, in alle soorten en dus voor iedereen wat.
Ontsnappen naar een andere wereld. Het kan. Harry Potter, The Hunger Games, of gewoon een goed boek. Je kunt je er zo heerlijk in verbergen. J
 
Slapen. Het gaat echt niet altijd goed, maar in een hele diepe, droomloze slaap belanden en uiteindelijk half doezelend weer wakker worden. Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg dat er op z’n tijd niets is wat lekkerder is.
Wat zijn jouw positieve puntjes?
2 gedachtes over “Prinsjesdag.

Geef een reactie

