Spinazie-kaas burgers.

Het klinkt misschien raar of vies, maar mij klonk het eigenlijk als muziek in de oren. Niet dat ik vegetarisch ben, maar ik probeer toch wel 3-4 keer per week vegetarisch te eten. Je kunt er namelijk écht veel kanten mee uit. En het is vaak ook zó lekker. Toen ik deze burgers tegenkwam wilde ik ze dan ook echt persé even meenemen en uitproberen.
Je kunt ze natuurlijk lekker op z’n Hollands eten met een goede prak aardappelen en/of groente erbij, maar gisteren koos ik ervoor om ze lekker simpel te eten als hamburgers.
Ik ben nogal gek op BBQ saus, maar ja, afhankelijk van je eigen smaak en hoe je ze eet kun je zelf natuurlijk op allerlei manieren variëren.
Paar minuutjes in de pan, zachtjes laten koken. Je kunt ze ook bakken in de oven, maar op deze manier krijgen ze een beetje een knapperig ‘frituur’ randje.
Simple it is! De ingrediënten verdeel je leuk over de broodjes en smullen maar. De burgers zijn heerlijk rijk gevuld ik persoonlijk mis er totaal geen vlees in. Gevalletje ‘Hier maak je Sidy blij mee’.
Van wat voor burgers houd jij?
Fijn weekend!
Een gedachte over “Spinazie-kaas burgers.

Geef een reactie

