Film-o-Story: We’re the Millers

Comedy. Het is niet direct mijn ‘genre’ als het om films gaat. Maar toch trok ‘We’re the millers’ me wel aan. Eigenlijk wist ik totáál niet wat me te wachten stond, maar wat ik er over hoorde klonk behoorlijk maf. Goeie reden om voor een film-o-story.
 
Een kleine drugsdealer die door een veel grotere dealer zo’n beetje gedwongen wordt een lading cannabis uit Mexico te halen. Maar hoe doe je dat, in je eentje, zonder op te vallen? Juist, je vraagt je buurjongen, een van huis weggelopen meisje en een stripper om te doen of ze je kinderen en vrouw zijn. Kleine make-over, vliegtuigje pakken, camper huren, en gaan met die banaan. Zo makkelijk klinkt het, maar of het dat ook is… 
Oordeel? Nee maar nu even heel serieus. Bovenstaande beschrijving zegt hopelijk genoeg. Deze film bewijst dat een goede comedy, ook als je er eigenlijk niet gek op bent, écht top kan zijn. Ik heb, niet overdreven, nog nooit zo hard gelachen tijdens een film. Hij bevat een enorme dosis humor met toch heel wat spanning en een klein romantisch tintje. Ik kan niet anders zeggen dan dat het topfilm is die gegarandeerd voor een avondje ongegeneerd lachen zorgt.
 
Heb jij nog leuke filmtips?
Geef een reactie

