Nerdy Fashion.

Oké, dat is misschien een beetje overdreven. Maar ik weet gewoon even niet hoe ik het anders moet zeggen. Anyways, eigenlijk zou ik m’n ogen laten laseren, maar aangezien de sterkte van mijn ogen (ten opzichte van vorig jaar) nog een beetje verschilde, wacht ik daar nog een tijdje mee.
This means: Een nieuwe bril! Ik was behoorlijk snel klaar bij de opticien, haha. Het is een beetje het standaard model bril wat iedereen tegenwoordig heeft, maar ik vind ‘m leuk. En nu het eenmaal zo is dat ik voorlopig nog met twee glaasjes op m’n neus rondloop, vind ik het stiekem toch wel weer leuk.
Daarbij werd ik van de H&M catalogus van deze herfst ook nog eens behoorlijk hebberig. En gelukkig had ondergetekende nog geen goede winterjas, en was er een goede reden om die leuke jas die ik had gezien ook daadwerkelijk te bestellen.
Een fijne, donzen jas waarbij de mouwen ook helemaal gevoerd zijn met hele zachte stof. Wat dus extra fijn is, voor een koukleum als ik.
Klein willekeurig, nutteloos maar superleuk detail: Aan de binnenkant hangt een mini zakje met veren. Het ziet er zo schattig uit!
Kortom, ik ging behoorlijk tevreden m’n deur uit vanmorgen. Hoe begon jouw week? 
Geef een reactie

