Favorieten.

Bewust of onbewust, iedereen heeft ze. Of het nu gaat om eten, spullen, programma’s of wat dan ook, er is altijd wel iets wat je vaak gebruikt, of zelfs misschien wel bij je dagelijkse routine hoort. Ik heb ze ook. En langzaam maar zeker worden het er steeds meer.

Zoals mijn telefooncase, van Pantone. Dit is het bedrijf wat kleurenwaaiers produceert. Maar buiten dat produceren ze in deze stijl nog een heleboel andere spullen. Ik als designlover moest deze case hebben. Heel toevallig zag ik een paar weken geleden bij Ikea een wit hoesje met precies dezelfde kleur stof aan de binnenkant. Voor maar €1,50 kon ik die natuurlijk niet laten liggen.
Coca Cola Vanille. Het is weer terug. Heel lang geleden heb ik het wel eens gedronken, maar ik was zo ongeveer vergeten hoe het smaakt. Een beetje érg veel ‘vanillerig’ (Is dat een woord?) vind ik het wel, maar stukje bij beetje went het en wil ik meer.
Deze pen is heel erg handig. Hij schrijft fijn, maar het belangrijkste is vooral het bolletje op de achterkant, die je kunt gebruiken voor je touchscreen.
Als ik het koud heb, heb ik nogal vaak zin in noedelsoep. Hoe het komt zou ik eigenlijk niet weten, maar die warme damp die er af komt is gewoon heerlijk. De laatste tijd vind ik deze variant, die trouwens behoorlijk pittig is, erg lekker.
Het ziet er misschien een beetje vreemd uit, maar dit is echt een topuitvinding. Een handenwarmer. Je gooit dit ding in een pan met water, net zo lang tot het kookt, haalt hem er dan uit en laat hem een paar uur liggen tot hij hard geworden is. Koude handen? In het midden zit een schijfje wat je voorzichtig door kunt duwen, en ding warmt zichzelf op. Erg lang blijft hij niet warm, maar hij blijft wel lang genoeg warm om je handen weer op temperatuur te brengen.
En zo komt er bij mij inmiddels bijna iedere week wel een ‘favorietje’ bij.
Wat zijn jouw favorieten? 
Geef een reactie

