I’m blue…

Waarom, geen idee, maar de laatste tijd heb ik echt een soort liefde voor de kleur blauw ontwikkeld. Hoe fout hij misschien ook is, bovenstaand nummer vind ik eigenlijk al vanaf het begin tof. Eigenlijk ben ik wel een beetje van de ‘lalala’-liedjes.


Maar goed, terug naar blauw. Het heeft iets mysterieus. Iets spannends.

En het is de kleur van Owl City. Of nou ja, voor mij in ieder geval wel. Neem deze artworks als voorbeeld, ik vind ze prachtig, en ze horen bij muziek de me altijd een goed gevoel geeft.
                                     
  Blauw haar staat Katy Perry echt goed! Maar persoonlijk vind ik het sowieso heel erg mooi, en zou ik het stiekem best graag willen.
Maar sommige mensen hadden hun haar maar beter niet blauw kunnen verven… Daarom vrees ik er zelf ook een beetje voor om het te doen. In ieder geval, dit vind ik niet zo.
Foooooood! Lekker ziet het er misschien uit, maar ik vind deze cake dankzij de blauwe kleurstof toch wel heel erg gaaf. En de blauwe M&M’s zijn gewoon de leukste. Vooral de donkerblauwe vind ik. Die zie je ook niet zo vaak.
Wat is jouw favoriete kleur?
Geef een reactie

