Het was even geleden


Dat ik een nummer ontdekte dat ik zo in één woord ‘wauw’ vond, maar ik heb er weer eentje ontdekt. Waiting for Superman. Eigenlijk kende ik Daughtry alleen maar van It’s not over, maar toen ineens was dit liedje er. Kippenvel van top tot teen. Ook de bijbehorende lyricsvideo (klik), die ik hier wegens auteursrechten niet kan posten zit bijzonder in elkaar. Het is namelijk een combinatie van stripillustraties en sterke typografie, die als je het mij vraagt, samen met het geweldige nummer, zorgt voor pure perfectie. Oh, volgens mij ben ik weer aan het overdrijven geslagen.

Wat vind je van deze? En heb jij de afgelopen tijd nog mooie nummers ontdekt? 

Geef een reactie

