Irritatie-verbeteraar.

Rijles. Kennelijk is ben ik er niet voor geschapen. Of ben ik net precies degene met pech. Kwam vorige week m’n rij instructeur te laat omdat hij nog ergens aan de andere kant van het land was, stond ik nu een halfuur op het station op hem te wachten. Wat bleek? Mijn rijles was verzet. Wat mijn moeder, die de eerste lessen had ingepland, niet door had gegeven. Fijn…
Kort gezegd mocht ik weer met de trein naar huis, die ik op een minuut miste, en dus een halfuur in de kou stond te wachten. Thanks mam!
Pissig was ik. Heel erg pissig. Om de tijd te doden en mezelf wat afleiding te gunnen, kocht ik bij De brooodzaak maar een zakje koekjes. Nou, een betere aankoop had ik op dat moment echt niet kunnen doen. Dat zakje al, een beetje craft achtig. Zo leuk!
Natuurlijk gaat het niet om de verpakking, maar des te meer om het product. En dat viel ook absoluut niet tegen! Sterker nog, ik vind ze su-per lekker. Een lekkere grove structuur, niet te machtig maar ook weer niet te licht. Precies goed eigenlijk.
De koekjes zijn zowel biologisch als FairTrade, en van het merk Bio+. Voor het zakje betaalde ik €2,50. Niet goedkoop, maar wat je er voor krijgt maakt een boel goed en ik zeker voor eerlijke producten vind ik het geen ramp om wat meer te betalen.
Ik kocht de variant met paranoot & dadel, maar er zijn nog twee andere varianten, namelijk speculaas en chocolade.
Tijdens het maken van de foto’s werd ik ook nog eens door een bepaald figuur (Ahum! Timo…) enorm smekend en bedelend aangekeken. Zo lekker zijn de koekjes dus blijkbaar. Nee, oké, mijn hond is gewoon een veelvraat.
Lang verhaal kort: Deze koekjes hebben mijn irritatie stiekem toch wel een beetje weg genomen. En nu hopen dat het met die rijlessen ooit ook nog eens goed komt…
4 gedachtes over “Irritatie-verbeteraar.

  1. Mooi verhaaltje en smakelijk verhaaltje weer! 🙂 Vraagt die rest: waarom moet je hemelsnaam met de trein naar je rijinstructeur toe?!

Geef een reactie

