Vandaag mag het even: cliché doen.

Eigenlijk ben ik daar helemaal niet zo van. Of misschien kan ik het beter anders formuleren: Meestal weet ik het nog wel aardig te verbergen. En toen ineens, gisterochtend was er ineens dat gevoel. Geen idee hoe, maar ineens besefte ik me hoe zwaar oké alles momenteel eigenlijk is. En dat ik daar toch wel even bij stil mag staan, hoe absoluut “niet typisch ik” het ook is.
Om maar een voorbeeld te geven: een dagje shoppen met zo’n topmoeder als de mijne. Totaal in kerstsfeer notabene. Aan de vroege kant, maar het aangezien ik de sfeer leuker vind dan het feest zelf, totaal geen probleem!
Normaal gesproken zou ik zelf absoluut niet snel een jurk aantrekken, maar aangezien mijn opa en oma binnenkort 50 jaar getrouwd zijn, en zij me graag in, wat in hun ogen “nette kleren” zijn, zien, ben ik toch maar op zoek gegaan naar een jurk. En al zeg ik het zelf, ik vind dat ik best goed geslaagd ben! Eigenlijk vind ik hem gewoon leuk.
Voor en tijdens de after party van de RadioRing uitreiking (met Chantal). De volgende keer moet ik van te voren wat meer eten, maar het was een top avond.
Eindhoven, (vooral op deze foto) zo mooi! En Eindhoven de gekste natuurlijk. Wat kom ik er graag.
Dramalessen waar niemand zin in heeft, die spontaan eindigen in groepsfoto’s (waar de helft van onze klas eigenlijk ook niet op zit te wachten). Stiekem kan ik er wel om lachen.
 
Bowlen en eten met collega’s, en selfies maken alsof je leven er van afhangt.
Maar eigenlijk hangt het er ook van af. Niet van de selfies natuurlijk, maar wel van de lol. Want ik kan nu eenmaal niet lasergamen (wat we vorige week óók nog hebben gedaan), en ik kan nu eenmaal niet bowlen. Maar hey, wat maakt het uit? Ik leef, en op dit moment voel ik dat meer dan ik me kan herinneren van de afgelopen jaren.
En hoe zit het met jou? Waar denk jij aan vandaag? Fijne zondag! 
Geef een reactie

