Sidolia.nl = helemaal nieuw!

fire

De laatste tijd kun je nu niet bepaald zeggen dat ik erg actief aan het bloggen ben geweest. Ik vind in ieder geval ongeveer één blogpost per maand is niet zo veel. Dit komt mede door mijn opleiding waar ik het natuurlijk druk mee heb, maar ook door het feit dat ik, zoals ik wellicht misschien al eens eerder zei, een verschrikkelijk slechte concentratie heb. ± 5 minuten is meestal de maximale tijd dat ik écht ergens geconcentreerd mee bezig kan zijn, waardoor ik vaak veel tijd verdoe. Maar vanaf nu ga ik er keihard voor om daar verandering in te brengen, want na een aantal weken zwoegen, prutsen, (digitaal) knutselen en uitproberen, is Sidolia.nl helemaal vernieuwd!

IMG_6158

Al heb ik er afgelopen maanden niet zo veel mee gedaan, mijn blog is vanaf het begin iets geweest waar ik heel erg blij mee ben. Een digitaal eigen plekje waar ik kan delen wat ik wil, en waar ik met veel plezier tijd en energie in wil steken. Daarom heb ik, tijdens het ‘puntjes op de i’ zetten, ook een klein feestje voor mezelf gebouwd. Een broodje geitenkaas met honing als lunch, en vervolgens een groot glas thee én een glas cola.

shine your way

Zoals je ziet is de lay-out hier behoorlijk veranderd, en er is zelfs een logo! Het was even zoeken, want ik vond het niet heel makkelijk om iets te ontwerpen wat ‘typisch Sidy’ was, maar ik denk dat het hiermee toch aardig gelukt is. En ja, de quote onder het logo is dan wel weer redelijk vanzelfsprekend, aangezien die van Owl City is. Toch zit hier een gedachte achter. De quote komt uit het nummer Shine your way, wat hij zong samen zangeres Yuna. Ik heb bewust voor deze quote gekozen, omdat ik weet dat het leven lang niet altijd leuk is, maar één klein stipje zonlicht genoeg kan zijn. Want alle tranen drogen sneller in de zon.
Goh, daar kwam mijn filosofische kant weer even om de hoek kijken.

Hoe vind je de nieuwe ‘look’ van Sidolia.nl? Ik ben benieuwd! Tips zijn natuurlijk altijd welkom. Rondkijken is alles behalve verboden.

Op een heleboel (blog)avonturen. Proost!

Tot heel snel.

Sidy

Een gedachte over “Sidolia.nl = helemaal nieuw!

Geef een reactie

