De laatste dagen

vandaag (31)Vind ik het lastig om te schrijven en is er een beetje onrust in mijn hoofd. Daar baal ik heel erg van, en dus vond ik het lekker om op een dag als gisteren, waarop ik al riant had uitgeslapen (wat eigenlijk totaal niet in mijn planning stond), rustig een eind te gaan lopen, en te genieten van het feit dat de eerste prille stukjes lente inmiddels echt aan het doorbreken zijn.

vandaag (5)

vandaag (9)Van een afstandje dacht ik echt even dat ik klaprozen zag, zo fel, die kleuren.

vandaag (10)Mijn uitzicht op een van mijn favoriete plekjes. Een ±3 meter hoog muurtje, midden in de natuur, vlakbij het water. Zo lekker eindeloos.

vandaag (14)Willekeurig en vreselijk doelloos, deze foto. Maar de weerspiegeling van de bomen in het schermpje vind ik persoonlijk wel bijzonder.

vandaag (15)

vandaag (16)

vandaag (17)

vandaag (18)

vandaag (19)

vandaag (20)

vandaag (21)

vandaag (22)

vandaag (24)

vandaag (25)

vandaag (27)

vandaag (28)

Geef een reactie

