Dutch Design Week 2014

IMG_6473Al is de Dutch Design Week al bijna twee weken voorbij en ben ik daarmee nogal aan de late kant; Toch kan ik het niet laten om in foto’s mijn hoogtepunten posten van wat ik heb gezien tijdens mijn bezoekje aan de Dutch Design Week.

IMG_6466

Voor mij was dit de 3e keer dat ik ging en ik had zo ongeveer 3 maanden van te voren vriendjelief al lief aangekeken of hij alsjeblieft mee wilde, zodat hij mijn ‘passie’ een beetje zou leren kennen. Kortom, hij kon er eigenlijk niet meer onderuit, maar dat vond hij niet erg. Uiteindelijk vond hij het ook heel leuk, dus dat was natuurlijk mooi meegenomen.

IMG_6455

Hoe mooi zijn deze krukjes? ‘Gewoon’ van karton, maar ook nog eens stevig. Ik vind ze heel bijzonder.

IMG_6456

Ha, een typisch voorbeeld van iets waar ik enorm blij van word. Grafische vormgeving, lekker abstract. Supertof!

IMG_6462

Als je zoiets kan maken heb je in mijn ogen wel echt enorm veel talent.

IMG_6468

IMG_6471

IMG_6469

In het klokgebouw waren nogal wat mooie lampen, waar we allebei erg enthousiast over waren. Ik merk dat ik lampen ook steeds leuker vind om te fotograferen.

IMG_6472

Hoe stijlvol kun je de toiletten aangegeven hebben staan?

IMG_6470

Dit vind ik zo leuk! Plantjes en glas is zo’n goede combinatie, misschien moet ik er ook maar eens wat mee gaan doen.

We waren gesloopt toen we thuiskwamen, maar, al hebben we niet alles kunnen zien, we hadden wel een hele toffe dag. Ik vind het echt super om te zien wat voor creaties er allemaal zijn in zo’n week en wat voor speciale ideeën sommige mensen hebben. DDW, tot volgend jaar!

Geef een reactie

